Zwroty i reklamacje
Zwroty i reklamacje
Uprawnienie do odstąpienia od Umowy
- Klient ma prawo odstąpić od niniejszej umowy bez podania przyczyn, w terminie 14 dni.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez zamawiającego Klienta weszła w posiadanie rzeczy.
- Formularz zwrotu: Pobierz
- Formularz wymiany: Pobierz
Reklamacje dotyczące Towarów z tytułu rękojmi
- Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar bez wad.
- Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona.
- Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres Performance Group Poland sp. z o.o. z siedzibą wStrzebielinie przy ul. Wejherowskiej 15, 84-220 Strzebielino, na adres poczty elektronicznej: sklep@pgpoland.com, numer telefonu +48 532 234 669 lub poprzez e-mail.
- Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 3.
- Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
- W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
- Formularz reklamacji: Pobierz
Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
- Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres: Performance Group Poland sp. z o.o. z siedzibą wStrzebielinie przy ul. Wejherowskiej 15, 84-220 Strzebielino, na adres poczty elektronicznej: sklep@pgpoland.com, +48 532 234 669 lub poprzez e-mail
- W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
- Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
Wymiana towaru
- Kupujący ma prawo wymiany towaru – odzieży, na inny rozmiar lub model w terminie 14 dni od dnia dostarczenia produktu.
- Wymiany należy dokonać na adres Performance Group Poland sp. z o.o. z siedzibą w Strzebielinie przy ul. Wejherowska 15, 84-220 Strzebielino, na adres poczty elektronicznej: sklep@pgpoland.com, numer telefonu +48 532 234 669 lub poprzez e-mail.
- Do zwracanego towaru należy dołączyć wypełniony „Formularz wymiany”, który jest do pobrania Tutaj.
- Koszty wysyłki ponosi Kupujący. Wysyłając towar Kupujący nie może skorzystać z opcji wysyłki „za pobraniem”, taka wysyłka nie zostanie odebrana przez Sprzedawcę.
- Wymieniony towar nie może nosić śladów użytkowania, powinien posiadać fabryczne opakowanie oraz metki. W przypadku niespełnienia wskazanych obowiązków, towar zostanie odesłany do Kupującego na jego koszt.
- Wymiana zostanie zrealizowana niezwłocznie po otrzymaniu od Kupującego towaru podlegającego wymianie, nie później niż w terminie 14 dni od daty jego otrzymania, pod warunkiem dostępności produktu.
- Koszt wymiany ponosi kupując. W kwocie 15zł za przesyłkę kurierską za pobraniem.
Bezpieczeństwo zakupów
14 dni na zwrot
Dbamy o bezpieczeństwo Klienta oraz spełniamy standardy e-commerce w zakresie jakości obsługi i towarów. Sprzedajemy wyłącznie oryginalne produkty. Paczki są solidnie zapakowane, a zawarty w nich towar objęty gwarancją. Występuje możliwość zwrotu bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty dostarczenia towaru.
Jeżeli nie jesteś w 100% zadowolony z zakupów dokonanych w naszym sklepie masz prawo do zwrotu produktu, który nie spełnił Twoich oczekiwań.
Robimy wszystko, żebyś mógł poczuć się bezpiecznie robiąc zakupy w naszym sklepie, dlatego korzystanie z powyższego prawa nie wiąże się z żadnymi specjalnymi warunkami zapisanymi małym druczkiem.
Możesz zwrócić każdy nienoszony i nieuszkodzony produkt w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej szczegółów na temat zwrotów znajdziesz tutaj.
Gwarantowana możliwość wymiany
Chcesz kupić nasze ubranie na prezent, ale nie znasz wymiarów osoby, którą chcesz obdarować?
Nie jesteś pewien jaki rozmiar wybrać dla siebie?
Znamy problemy związane z kupowaniem odzieży przez Internet, dlatego gwarantujemy Ci, że każdy zakupiony w naszym sklepie produkt będziesz mógł bez problemu wymienić.
Więcej szczegółów na temat wymiany znajdziesz tutaj.